Evästeet

Oy Juho Jussilan nettisivut käyttävät evästeitä. Evästeet kerätään anonyymisti.

Tietosuoja

Asiakkaan tiedot tallentuvat rekisteriin tilauksen teon yhteydessä. Emme käytä näitä tietoja suoramarkkinointiin. Tietoja käytetään ainoastaan tilauksen onnistuneeseen toimittamiseen asiakkaalle.

Rekisterin pitäjä: Oy Juho Jussila, y-tunnus 0174361-5, osoite: Puulaakintie 6, 40320 Jyväskylä.

Rekisterin nimi: Asiakasrekisteri

Rekisterin käyttötarkoitus: Tilausten ja niihin liittyvien vaihto-, palautus- ja muiden asioiden hoito.

Rekisterin tietosisältö: Asiakkaan nimi, osoite, mahdollinen lahjan saajan nimi ja osoite, mahdollinen puhelinnumero, mahdollinen sähköpostiosoite, mahdolliset tilauksen lisätiedot sekä tilattavat tuotteet.

Tietojen luovutus: Tietoja ei luovuteta eteenpäin, ellei viranomainen, jolla on oikeus tiedot saada, vaadi niitä kirjallisesti.

Tilaaja

Tilaajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta. Alle 18-vuotiaat saavat tilata ainoastaan huoltajansa suostumuksella.

Hinnat

Hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät kulloinkin Suomessa voimassa olevan arvonlisäveron.

Oy Juho Jussila pidättää itsellään oikeuden muuttaa hintoja ilman edeltävää ilmoitusta.

Eu:n ulkopuolelta tilatut tilaukset (Ahvenanmaa) eivät sisällä arvonlisäveroa. Tämä huomioidaan kassa-välilehdellä.

Tuotekuvat

Kuvien värit saattavat poiketa aidoista väreistä aiheutuen kuvateknisistä syistä, näyttöjen erilaisuudesta ja puun luonnollisesta värivaihtelusta.

MAKSUTAVAT

Maksu pankkipainikkeilla (Suomi)

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksut puhelimella, mobiilimaksaminen

Mobiiliversiossa voi maksaa myös mobiilimaksutavoilla. Valittavissa on Pivo, Masterpass ja MobilePay.

Pankkisiirto, SEPA-maksu

Voit valita maksutavaksi pankkisiirron, jolloin saat laskun maksamisen tiedot sähköpostiisi. Muista mainita tilauksen numero maksun viestikentässä. Suorituksen rekisteröinnin jälkeen tilaus lähtee pyytämäänne osoitteeseen.

Maksu noudettaessa

Tehtaanmyymälästämme noudettavat tuotteet keräämme valmiiksi ja saat ilmoituksen kun tuotteet ovat noudettavissa. Voit maksaa noudettavat tuotteet kuten muutkin tilaukset tai voit valita tilauksen yhteydessä maksutavaksi, maksu noudettaessa. Tehtaanmyymälässämme voit maksaa käteisen lisäksi, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla.

Postiennakko (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Postiennakolla maksu suoritetaan Postissa käteisellä tai pankkikortilla lähetystä noudettaessa. Toimituskuluihin lisätään kulloinkin voimassa oleva postiennakkomaksu. Postiennakkomaksun suuruuden näet kassa-välilehdellä.

Bussiennakko (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Bussiennakolla maksu suoritetaan Matkahuollon noutopisteessä käteisellä tai pankkikortilla lähetystä noudettaessa. Toimituskuluihin lisätään kulloinkin voimassa oleva bussiennakkomaksu. Bussiennakkomaksun suuruuden näet kassa-välilehdellä.

TUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN

Tällä hetkellä on verkkokaupan kautta tilattavissa tuotteita seuraaviin maihin: Suomi, Ruotsi, Saksa, Tanska, Hollanti, Belgia, Ranska, Viro ja Portugali. Lisää maita tulee mukaan v. 2017 aikana. Muihin maihin toimitettaessa ota yhteys asiakaspalveluumme info [at] juhojussila.fi tai puhelimitse +358 44 7247 400

Toimituskulut ja toimitustavat näet ostoskorissa ja kassa-välilehdellä. Ne määräytyvät toimitusmaan, toimitustavan, sekä tuotteen koon ja painon mukaan.

Toimitus kirjeenä

Osa tuotteista toimitetaan kirjeenä. Etukäteen maksetut kirjelähetykset tulevat suoraan postilaatikkoon. Postiennakkona tilatut ja lähetykset jotka eivät täytä postin kirjelähetykselle asetettavia vaatimuksia (esim. yli 3 cm paksut), noudetaan postitoimipaikasta tai ne tulevat jollain toisella kuljetuksella.

Kirjelähetys toimituksesta on maininta tuotteen yhteydessä. Mikäli kirjelähetyksen kanssa tilataan ”ei kirjelähetystuotteita”, niin toimitustavaksi muuttuu automaattisesti muu toimitustapa.

Kirjelähetyksestä saat ilmoituksen, kun tilaus on lähtenyt. Mikäli tilaus toimitetaan jollakin muulla tavalla esim. suuren koon vuoksi, niin saat myös ilmoituksen tästä.

GLS (EU-maat, ei Suomi)

Paketti toimitetaan pyytämäänne osoitteeseen tai Gls:n noutopisteeseen, josta paketin voi noutaa lähetyskoodilla tai saapumisilmoituksella. Tarkempia tietoja tästä toimitustavasta löydät osoitteesta: https://gls-group.eu/

Toimituksesta saat lähetyskoodin sähköpostiin, kun lähetys on rekisteröity GLS:n järjestelmään.

Huom! Lahjatilaukset! Mikäli tilaat toimitettavaksi suoraan lahjan saajalle, niin on tärkeää mainita lahjan saajan puhelinnumero! Vain siten voimme taata että lahjan saajaan saadaan yhteys tavaran toimittamiseksi hänelle.

Yli 250 € arvoiset tilaukset toimitamme toimituskuluitta. Mikäli osa tuotteista palautetaan siten, että tilauksen arvo jää alle 250 €, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulut.

Huom! Maksuton toimitus on erikseen valittava ostoskorissa tai kassa-välilehdellä.

Postitoimitukset (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Toimitamme tuotteet postitse asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen joko kotiin tai lähimpään postitoimipaikkaan. Tuotteita voi tilata myös lahjaksi, jolloin toimitamme tuotteet suoraan lahjan saajalle.

Tuotteen tai tuotteiden ollessa varastossamme on toimitusaika 2-7 työpäivää tilauksesta. Pyrimme toimittamaan tilaukset kuljetukseen viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Toimituskuluja peritään painon ja toimitustavan mukaan. Toimituskulut näkyvät ostoskorissa ja kassa-välilehdellä. Postiennakkomaksutavalla toimituskuluihin lisätään postiennakkomaksu (kassa-välilehdellä). Lunastamattomista postiennakkotilauksista perimme jälkikäteen toimituskulut. Yli 250 € arvoiset tilaukset toimitamme toimituskuluitta. Mikäli osa tuotteista palautetaan siten, että tilauksen arvo jää alle 250 €, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulut sekä mahdollisen postiennakkomaksun.

Postitoimipaikkatoimitus (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Paketti toimitetaan pyytämäänne postitoimipaikkaan, josta paketin voi noutaa lähetyskoodilla tai saapumisilmoituksella.

Postipakettitoimituksista saat lähetyskoodin sähköpostiin, kun lähetys on rekisteröity postin järjestelmään. Postin toimituksiin voi kassa -välilehdellä valita halutun noutopaikan ruudulle avautuvasta valikosta. Valikossa näkyy 10 lähintä Postin toimipistettä.

Ovelle-paketti (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Ovelle-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitteeseen ovelle. Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1–2 arkipäivän kuluessa lähetyksen postittamisesta ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja toimitusaikavälin.
Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21.00 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo14.00 tai 17.00 mennessä. Postinumerokohtaiset jakeluajat ovat tarkistettavissa toimitusaikakyselystä Postin internetsivuilta tai asiakaspalvelusta. Kotiin kuljetuksessa tulee asiakkaan ilmoittaa matkapuhelimen numero, sähköistä saapumisilmoitusta tai rahdin kuljettajan soittoa varten.

Lahjaksi tilattaessa tulee ilmoittaa lahjan saajan puhelinnumero. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.
Jos vastaanottaja ei ole paikalla sovittuna toimitusaikana, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti.

Palvelun saatavuus postinumeroalueittain on tarkistettavissa toimitusaikakyselystä http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/tyokalut/toimitusaikakysely/

Smart-post, pakettiautomaatti (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Paketit, jotka täyttävät automaatin mitat, voidaan toimittaa myös pakettiautomaattiin. Automaatteihin toimitetut lähetykset ovat lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä noudettavissa. Asiakas voi valita kassa välilehdellä haluamansa noutopisteen ruudulle avautuvasta noutopisterekisteristä, jossa näkyy 10 lähintä noutopistettä. Automaatit ovat käytettävissä kauppakeskusten aukioloaikoina, myös viikonloppuisin.

Mikäli lähetyksen mitat eivät täytä pakettiautomaatin mittoja esim. useampi tuote, joiden yhteismitat ylittävät pakettiautomaatin mitat, toimitetaan lähetys tilaajan kotipostiin.

Matkahuolto (vain Suomi, myös Ahvenanmaa)

Pakettitoimituksiin, sekä Korona- ja Junior-Korona toimituksiin voi valita toimitustavaksi Matkahuollon. Matkahuollon lähetykset noudetaan Matkahuollon toimipaikoista tai pakettipisteistä (mm. Siwa, Valintatalo, R-kioski yms. paikkakunnasta riippuen). Kassa -välilehdellä ruudulle aukeaa valikko jossa näkyy 10 lähintä noutopistettä. Mikäli toimitus halutaan johonkin muuhun noutopisteeseen, voi halutun noutopisteen kirjoittaa poikkeava toimitusosoite kenttiin. Matkahuollon noutopisteet löytyvät osoitteesta: http://map.matkahuolto.fi/map24mh/tphaku. Mikäli tähän ei ole valittu mitään, toimitetaan se lähimpään noutopisteeseen.

Matkahuolto säilyttää pakettia 14 vrk. Asiakaspalautus tehdään samaan paikkaan, mistä lähetys on noudettu. Asiakaspalautuksissa on oltava etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme info [at] juhojussila.fi tai puhelimitse +358 44 7247 400.

Rahtitoimitukset (vain Suomi, ei Ahvenanmaa)

Korona ja Junior-Korona kotiin kuljetukset toimitetaan Kaukokiidolla asiakkaan pyytämään osoitteeseen Suomessa.

Toimituskulu on tuolloin 25,00 €/tilaus. Samaan toimitukseen voi tilata myös muita tuotteita. Osa tuotteista voidaan toimittaa pelien kanssa samassa laatikossa. Rahtikuljetuksia ei toimiteta kotiin Suomenlinnaan postinumero 00190, eikä Turun saariston postinumeroalueille 21740, 22710, 22720, 22730, 22820, 22840, 22920 ja 23390. Näille alueille olevat toimitukset noudetaan lähimmästä Kaukokiidon terminaalista.

Rahtitoimituksissa saat rahtikirjan numeron sähköpostiin, jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua Kaukokiidon sivuilla. Rahtitoimituksissa on aina mainittava puhelinnumero

TUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN MUIHIN EU-MAIHIN JA EU:N ULKOPUOLELLE

Toimitamme tuotteita myös muihin EU-maihin ja EU:n ulkopuolelle. Emme toimita tuotteita Yhdysvaltoihin. Ota tällöin yhteyttä sähköpostilla info [at] juhojussila.fi tai puhelimitse +358 44 7247 400. Valitettavasti sivumme ovat tällä hetkellä vain suomen- ja englanninkieliset, mutta sinulla on mahdollisuus saada palvelua myös ruotsiksi ja saksaksi.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kuluttajasuojalain mukaisesti kuluttajalla on etämyynnissä 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Asiakas voi tutustua Oy Juho Jussilalta tilaamiinsa tuotteisiin 14 päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaamme voi näin varmistua ostopäätöksestään. Tuotteen ollessa odotuksia vastaamaton voi asiakas palauttaa sen 14 päivän kuluessa. Vaihto toiseen tuotteeseen on mahdollinen. Edellytyksenä palautukselle on tuotteen käyttämättömyys ja tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Tuote on palautettava aina alkuperäispakkauksessaan.

Ennen palautusta ota aina yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla info [at] juhojussila.fi tai puhelimitse 044-7247 400.

Älä palauta tuotetta postiennakolla – emme lunasta sitä.

Kuluttajasuojalain mukaisesti palautamme asiakkaan maksaman kauppahinnan palautusilmoituksessa mainitulle tilille, kun palautus on saapunut varastollemme ja olemme tarkastaneet tuotteen kunnon.

Palautettavan tuotteen on oltava myyntikuntoinen. Käytetyistä tai vahingoittuneista tuotteista emme hyväksy palautusta. Tavara voidaan lähettää asiakkaalle takaisin, kun Oy Juho Jussilalle aiheutuneet toimituskulut on hyvitetty kokonaismääräisesti.

Oy Juho Jussilalla on oikeus periä tilauksista, joita ei ole peruutettu eikä vastaanotettu noutopaikasta, maksu joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen aiheuttamia kustannuksia. Peruutus on tehtävä ennen toimitusta, joko sähköpostilla info [at] juhojussila.fi tai puhelimitse 044-7247 400.

 

Muut ehdot

Oy Juho Jussilalla on kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu myymistään tuotteista. Tuotteen virhetilanteessa asiakkaan on aina otettava yhteys Oy Juho Jussilaan. Asiakkaalla on oikeus saattaa riitainen asia kuluttajariitalautakunnan tai muun vastaavan elimen käsiteltäväksi esimerkiksi ottamalla ensin yhteys kuluttajaneuvontaan.

Oy Juho Jussilalla on oikeus hyväksyä tai hylätä tilaus.

Oy Juho Jussila ei vastaa seurauksista, jotka aiheutuvat palvelun toimintakatkoista mahdollisten huoltotöiden, teknisten vikojen, tietoliikenneyhteyksien häiriötilanteista tai muista vastaavista syistä.

Mahdollisiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia. Riita-asiat ratkotaan Jyväskylän käräjäoikeudessa.